Tuesday, October 27, 2009

The Protocols of the Elder of Zion



Pengenalan kepada mereka yang tidak tahu apa itu The Protocols of the Elders of Zion.Kononnya protokol ini ditulis sebagai peraturan yang harus diikuti oleh orang Yahudi. Mempunyai 24 perkara atau disebut 24 protokol(Tapi buat masa ini ada 22 perkara,lagi 2 perkara entah hilang di mana).Saya pun tak tahu sangat pasal benda ni. tapi lepas baca emel mengenai benda ni saya tertarik untuk publish kat sini.Tajuk Siapa Yahudi yang saya jadikan bahan kerja kursus untuk subjek TITAS di bawah naungan Encik Sarip Adul ternyata tidak mensia-siakan harapan saya untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi tentang bangsa yang agak kejam seperti bangsa Scythians yang merujuk kepada Yakjuj dan Makjuj.Dan kupasan yang agak menarik jika kita melihat pada protokol-protokol ini..Anda nak tahu sejauh mana kebenarannya? Sama-sama kita menilai.Antara nama lain bagi The Protocols of the Elders of Zion adalah seperti berikut:—


Protocols of the wise men of Zion


Protocols of the Learned Elders of Zion


Protocols of the meetings of the learned elders of Zion


Protocols of the Meetings of the Zionist Men of Wisdom


The Illuminati Protocols


Protocols of the Sages of Zion


Protocols of Zion


The Jewish Peril


The Protocols and World Revolution


Praemonitus Praemunitus


The War Against the Kingship of Christ.


Istilah yang digunakan dalam protokol tu:—




1. Jews = Orang Yahudi2. Gentiles/Goyyim = Non - Jews


Protocol No 1


Behold the alcoholic animals, bemused with drink, the right to an immoderate use of which comes along with freedom. It is not for us and ours to walk that road. The peoples of the GENTILES are bemused with alcoholic liquors; their youth has grown stupid on classicism and from early immorality...


Ini merupakan salah satu yg terkandung dalam protokol no 1 Yahudi tidak meminum arak malah sangat-sangat melarang kaum kerabat mereka meminum arak tetapi merekalah merupakan tokey-tokey arak berjenama (Mantini, carlsberg, Jack Hunter, Heineken) untuk diminum oleh orang Gentiles.Henry Ford(bangsa Yahudi) menulis bahawa keuntungan penjualan arak mengalir dgn begitu banyaknya ke poket yahudi.Pihak yahudi menggunakan arak untuk menidakwaraskan pemikiran Gentiles supaya mereka mabuk dan tidak berfikir pasal perkara-perkara keutamaaan seperti agama, ekonomi dan ilmu.Bila fikiran tidak waras dan mabuk,maka tiada apa-apa berguna pon.Arak termaktub dalam al Quran adalah memabukkan dan haram.Lihat lah wahai saudara-saudaraku sekalian,begitu hebatnya serangan yang di lakukan oleh pihak Yahudi dalam keadaan tidak nampak tetapi nampak.
WE HAVE FOOLED, BEMUSED AND CORRUPTED THE YOUTH OF THE "GENTILES" BY REARING THEM IN PRINCIPLES AND THEORIES WHICH ARE KNOWN TO US TO BE FALSE ALTHOUGH IT IS THAT THEY HAVE BEEN INCULCATED.....
Mereka mengajar kita dengan teori yg salah dan tidak masuk akal tetapi dijadikan seolah-olah macam satu fakta yang perlu diterima.Pihak Yahudi laknat telah mengeluarkan Teori Darwin yg dipaksa kita menganutnya bagi yang mengambil Subject Genetic, Cell Biology, Molecular Biology.Teori ini dianut oleh kebanyakkan saintis genetic dan molecular biology di dunia ini(Setahu saya,si Darwin ini pernah di keluarkan dari universiti kerana pemikirannya yang di anggap sebagai bodoh,tetapi tetap bermatlamatkan supaya orang ramai menerima teorinya tersebut).Lagi satu fakta yang pihak yahudi keluarkan adalah memakan organ dalaman seperti hati baik untuk kesihatan seperti mana kita belajar dalam bab-bab pemakanan.Namun Nabi kita tidak menggalakkan kita makan organ dalaman.Ini kerana hati merupakan organ di mana segala toksin, bahan beracun dikumpulkan untuk dineutralkan.Jadi dalam hati merupakan tempat di mana kepekatan toksin paling tinggi.

(Will continue due to the lack of wireless in UMS)




No comments:

Post a Comment